středa 11. prosince 2013

Brusílek ve Wroclawi

Život jedné české matky je zas o něco růžovější po návštěvě Wroclawi. A hlavně výstavy, na kterou se tolik těšila a která předčila její očekávání! Honzo, smekám! Jsem ráda, že máš tak bohulibé zájmy!

Souboj českého a polského designu let 60. - "Wojna i Pokój"















Honza v akci (uprostřed vlevo)

Matka v akci

Johanka v akci


7 komentářů:

  1. Boží! Klári a neplánuje třeba pak něco v olo? Nebo aspoň u nás?

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, snad na to taky dojde. Neudělat pokračování by byla škoda.

    OdpovědětVymazat
  3. No, to je úžasný! Šílím z těch fotek a chci tu modrobílou lampičku z webu výstavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly tam skvostné kousky, jen sekci lampiček jsem zapomněla vyfotit:-(. Zachraňovala jsem hračky.

      Vymazat
  4. To je krása. A ty vázy, už jsem si žádnou tak dlouho nekoupila. A ty čtvercové obrázky na fotce s vázami jsou obaly gramofonových desek?

    škoda, že je to tak daleko Zrovna takový výstava by se mi líbila. I když s dětmi je to dost odvaha, jak jsou ty objekty pěkně na dosah dětských ručiček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,na Tebe jsem zrovna při focení myslela. Koukala jsem teď na nějaké na Aukru, ale já jim tak nerozumím. I když se mi moc líbí. A ano, to jsou gramodesky. Na protější straně byly neméně povedené knižní přebaly. Ale nejvíc mi učarovaly ty dekorační talíře. U nás se ale nedělaly, to je polská záležitost.

      Vymazat