pátek 5. dubna 2013

Pro maminku

Mamince k včerejšímu svátku. Přání znělo: riflová překlapovací taška na A4 s kapsou z venku. Tak snad se mi to povedlo. Jen těmy uchy si nejsem jistá, možná je ještě vypářu a udělám větší...
Kdybych neměla dost tašek, tak si ji hned nechám. Vzala mi zas 3 dny a tři noci. A už mám nápad i na nějaké ty doplňky k ní. Ale to zas jindy.

Lepší fotky dnes neudělám, světlo v podstatě žádné!


Taška přes rameno s jednou vnější kapsou a dvěma vnitřníma.



Materiál: riflovina, bavlněná látka na vnitřek (určitě už ji ode mě důvěrně znáte), podšito vlizelínem.



Jehla tentokrát nepadla ani jedna, prsty jsou taky celé. Ale došlo i na stehování a malé párání;-). A kdybyste se ptali, jak jsem ji dělala, tak už ani nevím...
Jsem zvědavá, jestli se bude líbit.

7 komentářů:

  1. Obdivuju každého, kdo něco ušije. Je krásná, hned bych věděla, k čemu ji nosit:))

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně povedlo:) Moje mamka tak šikovnou dceru nemá, ještě že nečte blogy a nemusí závidět:))

    OdpovědětVymazat
  3. Klári,
    koukám na tu tašku už půl hodiny - je překrásná!!!
    Ten tvar, to šití růžovkou - naprosto rovné,
    ta ucha,
    prosím prosím - můžu jít k tobě do učení?
    Jsem v šoku, kabelka snů - vážně!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky. Můj muž vždycky koukne a řekne: "hezká, no". Tak aspoň vaše komentáře mě hřejí. Maminka už taky psala, že se jí líbí. Ufff, spadl mi kámen ze srdce. Asi bych musela udělat giveaway:-))).
    A ještě jedna věc - Vaše příspěvky mě pohánějí jako baterky. Jinak bych tu seděla a koukala na nevím co, v telce nic stejně nedávaj.
    Rosičko, ty se nemáš co učit! Já od tebe furt něco obšlehávám... A ta růžová - riflovina si o to přímo říkala!!!

    OdpovědětVymazat
  5. No, ale o tu bych si fakt ráda zasoutěžila v nějaké giveaway! :) Je opravdu nádherná, líbí se mi to překlápění! Krásná, opravdu moc krásná a tobě moc sluší, takže si jednu ušiješ i pro sebe? :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, teď je na řadě jedna na přání. Takže já až kdovíkdy;-). Ale třeba ta giveaway jednou bude:-). Díky Joli.

      Vymazat