úterý 26. března 2013

Makový

 Velké poklady se dají objevit v místních obchodech se zbožím z druhé ruky. Ať již antikvariátech, Charitě, starožitnostech či jen sekáčích. Tyhle šatičky pro Inku jsem za pár korun koupila v jednom z nich. A asi z nich mám větší radost než ona kdy bude mít, ale prostě se na ně nemůžu vynadívat. Dokonce mě inspirovaly i k tvorbě dalších kytiček. Ta na obrázku bude zdobit Inčinu čelenku. A už i přesně vím, kde bude za parádnici. Na svatbě mé kamarádky;-).


 Tak snad vás tyhle barvičky taky trochu pohladí po duši!

8 komentářů:

  1. Ach.....ty šaty...jsou úžasný. Víš jakou radost mám, že máme taky holku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky užívám, ale asi bude i krušno;-).

      Vymazat
  2. Dokonalé.....no prostě fakt krása:-))) Hezké jaro. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, totální ... já mám dneska extra hroznej den, ale při pohledu na šatičky a kytičku je to o něco lepší, tak děkuju.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně koukám pořád, kór když se zas rozsněžilo!!!

      Vymazat
  4. juuu, nebyly by tam i jedny dospělácké? :)))

    OdpovědětVymazat