pondělí 11. února 2013

Stačí pomyslet

Asi se to stalo už každému, mně zrovna minulý týden...
Téměř každé ráno u nás probíhá kávový rituál. Děti mě po ránu vůbec nešetří a absolutně neberou ohled na to, že jako sova prostě neusnu před dvanáctou. Proto se kromě pyžama a županu mým neodmyslitelným ranním společníkem stal i hrnek s kávou. Brazilská káva (Santos) z místní pražírny je jedinečná, silná s nádherným aroma kakaových bobů. A zrovna minulý týden jsem si posteskla nad tím, jak by bylo hezké mít kávovat a ne jen "cedit" kávu ve french pressu. O pár dní později ráno zazvonila maminka, která si na kávu k nám také pravidelně chodí. Tentokrát ale s ohromným balíkem a ještě větším úsměvem na tváři. V tombole na plese totiž kávovar vyhrála... Takže, kávovare vítej u nás:-).


5 komentářů:

  1. Čistá provokácia toto. A my už skoro dva týždne bez kávovaru :( Hneď by som si dala, keď vidím ako tá manna kvapká do Tvojej šáločky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barborko, já neměla tušení, až teď jsem koukla. Jinak bych to samozřejmě "vystavila", až by se ten váš vrátil ze servisu! ;-)
      Ale kavárny mají taky něco do sebe, já už většinou jen vzpomínám. Vrcholem mých procházek s cácorkama je kafe na stojáka. :-)

      Vymazat
  2. Já si myslím na ... kafe s Bradem Pittem ... tak jsem zvědavá, kdo u nás zazvoní o pár dní později ráno :o).
    Se teda máte, děcka!!!
    Závidím, ale přeju.

    OdpovědětVymazat