úterý 26. února 2013

Košíčkové úterý

Když jsem u Jany G. a Rosy viděla krásné látkové košíčky, nedalo mi spát to, že je nutně musím taky vykoušet. Vznikla tak narozeninová série pro paní L., která ráda tvoří ručně a nutně potřebuje své poklady někam uložit. Na první pokus to nedopadlo nejhůř, jen s šikmým proužkem jsem opět trochu bojovala. Z vnějšku jsem na košíky ještě našila kapsičky, aby bylo kam odložit nůžky, háčky a tak. Snad udělají radost a zapadnou do interiéru venkovského stavení...
Druhý košíček je pro mého muže, aby měl kam dávat všechny ty nabíječky, dráty od foťáku, sluchátka a podobné nevzhledné záležitosti. Hlídat mu ho budou jeho oblíbené "tři sestry" od výše zmíněné L., které také zapózovaly před mým objektivem.
 




4 komentáře:

  1. No, ty jooooooo!!!
    Krásné, rovné, jednička s vestičkou!!!
    A úžasně ti to drží.
    PS: Šikmý proužek podle mě vymyslely nějaké supr-profi-high-tech švadleny, aby nás - nebodé začátečnice - přivedly k šílenství! ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je chyb! Trochu jsem tomu pomohla žehličkou... Jo jo, šikmý proužek je oříšek. Možná by to chtělo jiný postup (a pro začátek nekontrastní nit). Ale nacpat okraj pod patku a ještě šít rovně! To mi vždycky dělalo největší problém.

      Vymazat
  2. Klári náhodou paráda. Já se šikmému proužku fikaně vyhýbám-krabice sešiju a protočím dírou ve dně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky tak z části udělala, ale protože jsou z 1 kusu, tak nemaj tu díru ve dně. Ale asi by to šlo nechat kousek bočního švu. Kuju!

      Vymazat