pondělí 28. ledna 2013

O kapku lepší?

Otazník v nadpisu nechávám záměrně. Ne všichni jsou totiž ochotni "vylepšit si" ranní kávu jako já. Ostatně, chápu je. I já měla období, kdy bych si nedala jinou než pořádné presso v pidišálku a i cukr bych považovala za záležitost zcela barbarskou. Ale časy i chutě se mění. Presso mám sice ráda pořád, ale s pravidelným výdejem mateřského mléka u mě stoupá chuť po mléce kravském i po sladkém. Takže jsem vlastně skončila spíše u mléčné kávy... A aby nebylo všem barbarskostem konec, objevila jsem další dobrůtku - kávu s příchutí. Teda, mlékem už ji nekazím, zato do ní přidávám kapku voňavého sirupu, jež jsem objevila na stránkách Tchibo. A vůbec to není špatné;-).


Káva v moka servisu Nefertiti od Jaroslava Ježka (více zde: http://expo58.blogspot.cz/2010/02/prostreno.html a zde: http://expo58.blogspot.cz/2008/03/nefertiti-jaroslava-jeka.html).



8 komentářů:

  1. Kávu se sirupem jsem ještě nezkoušela.... mrknu na Tchibo:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že aspoň za zkoušku to stojí;-). A navíc, když nebude chutnat, dají se sirupy použít na cokoli - zmrzlinu, míchané nápoje, dezerty...

      Vymazat
  2. Přes práh domů bych to asi přinést nemohla (kvůli muži), ale je-li možnost, objednávám si vždy vanilkové latté, což je naprosto božská záležitost.
    Titěrné lahvinky jsou vtipné a servis ... ach ach ach ... nemám slov ... nebo slovy současné mládeže: "vy jste teda STYLAŘI!!!" ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a to já ještě nikdy ochucenou kávu venku nepila. A jen tak mezi námi, nám to asi taky nesmělo přes práh, ale když už to tu je:-O... A jestli nám doma přistane další Nefertiti, aspoň vím, kam můžu poslat;-).

      Vymazat
  3. Super, mám doma 0,7l Monina bielej čokolády, z 4 čias priateľovho podnikania, stále to len prekladám a neviem čo s tým, a teraz už viem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by u nás dlouho nevydrželo;-). Mimochodem Niko, moc krásný (nejen) šicí blog. Budu se chodit inspirovat.

      Vymazat
  4. Hm hm, zdá se že jsem ještě v rané fázi (tedy ne u malého černého espressa, to jsem zatím jaksi neobjevila), ale u mlékokávy :-) Neslazené. Uvidíme co ukáže vývoj :-) Ochucenou (myslím že vanilkovou) jsem měla jen jednou ve Starbucks a krom té příchuti byla a priori příšerně sladká (což mě a priori vytočilo když jsem chtěla neslazenou)... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též mám nemám ráda přeslazené, jen sladké, a to ne vždy. Sirupy jsou sice sladké, ale vždy se dá jen kapka, takže to chuť výrazně neovlivní. Řekla bych, že to není na denní pití, ale jen tak někdy pro radost. Ostatně, popíjení kávy by měl být asi obřad, a ne jako u mě, že ji vypiju téměř na jeden zátah, aby mi ji Johanka nerozlila, a nebo pozapomenutou studenou:-(.

      Vymazat