pondělí 14. ledna 2013

Kamarádka pro Inku

V ruce spíchnutá hračka pro Inku - žirafa s rolničkou uvnitř. Aspoň má i méďa s kým kamarádit;-).


9 komentářů:

  1. Paráda. A jste mi nadějí, že i když nemám šící stroj a neumím to na něm, tak můžu děťátku ušít hračku v ruce. Už váš japonský balónek zveřejněný někdy v létě mě ťuknul, ale doba postoupila a já stále nic. No ještě mám nějakou dobu čas :-) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice šicí (pra)stroj mám, ale není schopný se sám dopravit do opravny. Takže šití v ruce je jedinou variantou. A tohle byste měla hotové za pár hodin, fakt brnkačka;-). Já jsem taky začátečník.

      Vymazat
  2. Jé, ta je supr, a tak jednoduchá:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Když já potřebuju vidět výsledek hned. Ale jednou se snad pustím i do něčeho složitějšího...:-).

      Vymazat
  3. Prý "v ruce spíchnutá hračka"...já bych ji dělala pět dnů a pět nocí a ještě by vypadala jako strašidýlko Pampalůny. Klobouk dolů. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty z fantazie jsou nejlepší, já takové dělala pro miminka kamarádek a taky se líbily. A je to vážně jednoduché a rychlé - stačí umět stříhat, špendlit a zadní steh;-)

      Vymazat
  4. Ta ouška na krku, ta jsou boží!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roso, máš u mě jednu schovanou pro druhé dítko, tak se pak přihlaš;-).

      Vymazat