pondělí 3. prosince 2012

Adventní pohoda

Měla jsem velké plány, jakou udělám letos adventní výzdobu. Ale jeden míní... Nějak není čas zajít na nákupy, a dokonce ani na chvojí. Tak se prozatím naší jedinou výzdobou stal tenhle věnec, který nám maminka donesla z kostelní burzy. Mé plány na originální adventní věnec tím definitivně vzaly za své. Navíc se můj muž nechal slyšet, že on má prostě nejraději tuhle adventní klasiku, takže sbohem mé představy typu podlouhlá miska s bílými svíčkami v řadě. Jeden úkol tedy odpadl. Stejně je tu prostoru pro tvoření pořád ještě dost;-).
Jo, a kdyby se někdo ptal, co tam dělá ta štamprlka s Fernetem, tak je to prosím můj nový kamarád. Poslední týden se kamarádíme docela intenzivně. Nevím, jestli za to může očistná zelená kůra (ječmen + chlorela), nebo čokoládové pralinky, kterých jsem v úterý snědla asi přes míru, ale výsledkem bohužel je bolavý žlučník (teda aspoň myslím, že je to on). Po několika večerních záchvatech jsem zjistila, že tahle štamprle má geniálně léčivé účinky. Snad mě to přejde dřív, než bude cukroví na stolech (nebo dřív, než se z mého kojenečka stane alkoholik).


A tady ještě malý záznam našich rán. Taky vám babičky kazí děti?



1 komentář:

  1. Jestli babička kazí dětí? NEJVÍC!!! Kuba po minulém týdnu odmítá pít cokoli kromě vody se šťávou, rozuměj kromě šťávy s kapkou vody ... :o).

    OdpovědětVymazat